Proszę wymieńcie 10 najlepszych filmów Coppoli :)
1. Ojciec Chrzestny II
2. Ojciec Chrzestny
3. Czas Apokalipsy
4. Ojciec Chrzestny III
5. Rozmowa
6. Zaklinacz deszczu
7. Drakula
8. Cotton club
9. Rumble fish
10. Peggy sue wyszła za mąż
http://www.filmweb.pl/person/Francis+Ford+Coppola-153/discussion/TOP+10-848572
1. Czas apokalipsy - 9/10
2. Ojciec chrzestny 2 - 8/10
3. Rozmowa - 8/10
4. Drakula- 7/10
5. Rumble Fish - 4/10
6. Ojciec chrzestny - 3/10
7. Młodość stulatka - 3/10
8. Tetro - 1/10
9. Cotton Club - 1/10
10.Ojciec chrzestny III - 1/10
Kopola - 1/10