Skuszony wysokimi ocenami na imdb i świetnymi recenzjami na Metascore udałem się na pokaz przedpremierowy i rozczarowaniu nie było końca... Tak samo jak skończyć nie potrafił się ten film. Ile minut pościgów, strzelanin, bijatyk pod rząd można wytrzymać? Okazuje się, że limitu nie ma. Do tego naiwne do bólu dialogi,...
więcejCzy tylko ja odniosłem wrażenie, że Debbie grana przez Lily James to niemal dokładne odwzorowanie Shelly Johnson (Madchen Amick) z Twin Peaks? Wizualnie niemal jak siostry, charakter się zgadza, nawet obie są kelnerkami w barze. Biorąc pod uwagę liczbę nawiązań w filmie, stawiam, że było to celowe. I jeszcze bardziej...
więcejTrailer świetny. Szybka akcja, humor, świetna muzyka. Wyszło na odwrót. Szedłem do kina z wielkimi nadziejami na obejrzenie filmu który zapamiętam na dlugo. I tak będzie ale nie będą to miłe wspomnienia. Zupełnie nie rozumiem tak wysokiej oceny!! Główny bohater wogole nie charyzmatyczny. Humor wymuszony. Motyw zemsty...
więcejAle ludzie dziś lubią oglądać muzykę zamiast jej słuchać, więc nie dziwię się, że się podoba.
Warstwy fabularnej nie ma co oceniać , bo jej nie ma, scenariusza też nie ma. Kolorowy dwugodzinny obrazek o niczym.
Wszystko było by sympatyczne gdyby zamknęło się w 15', bo dwie godziny oglądania niedorzecznych pościgów i...
Spodziewałam się po filmie z Kevinem Spacey czegoś lepszego. Gdybym miała 15 lat zapewne zachwyciłabym się tym filmem, niestety mam wiecej. Fabuła infantylna, jedyne co jest ciekawe to muzyka (na początku myślałam, że to musical) i pościgi. Głowni bohaterowie = irytujace drewna. Tłumaczenie dialogow fatalne, w pewnym...
więcejPewnego dnia, 22 lata temu, dwudziestojednoletni Edgar Wright słuchał piosenki „Bellbottoms” Jon Spencer Blues Explosion i doznał nagłego olśnienia, a w zasadzie to ujrzał konkretną scenę filmową – pościg samochodowy. Podekscytowany Wright stwierdził, że utwór jest stworzony do tego celu, najpierw przez pierwsze –...
Edgar Wright, Kevin Spacey, Ansel Elgort, Jamie Foxx - z takim zespołem zapowiada się świetnie. Błagam, niech ten projekt wypali.
Nowy film Edgara Wrighta nie tylko pod względem audiowizualnym wyrywa gałki oczne i sprawa, że z wrażenie zbierasz zęby z podłogi, ale jest też po prostu zwyczajnie zajebisty…
"Baby Driver" to techniczny majstersztyk. Dynamiczna akcja, dzięki znakomitemu montażowi, rozgrywa się w rytm muzyki. Soundtrack definiuje...
Ten film to jakaś tragedia, mimo ciekawego pomysłu synchronizacji muzyki z akcją. Polecam obejrzeć TYLKO pierwszą scenę - nieźle zmontowane popisy samochodowe w rytm dobrej muzyki. Reszta tylko psuje, dzięki niesamowicie durnemu scenariuszowi, dobre pierwsze wrażenie. Przed wyjściem z kina powstrzymywała mnie tylko...
Edgar Wright wokół swojej songlist-y zrobil film, który ogląda sie znakomicie. Sekwencja z napisami początkowymi kręcona w jednym ujęciu to majstersztyk. Sceny pościgów i ucieczek jak w najlepszych filmach samochodowych. Obsada wymiata, szczególnie podobał mi sie JamieFoxx. Przewiduje sukces kasowy, gdyż sala kinowa...
więcejChoć jest to mój ulubiony gatunek filmu i czytałam same świetne recenzje, niestety rozczarowałam się filmem... nic prócz muzyki nie zwróciło mojej uwagi.
A ja zgadzam się w znacznej mierze z Arturem Pietrasam ("Kinomaniak"), który wlepił "Baby driverowi" 3 punkty na 10 i uznał go za filmopodobną podróbę "Drive" dla gimbazy. Dla mnie też nowy produkt Edgara Wrighta jest efekciarską ściemą, filmem błyskotką, świecidełkiem, myślowo prymitywnym. Najbardziej irytujący był...
więcejFilm niestety mnie nie zachwycił. Akcji ktora miała wciągać i szybko się rozwijac aby uczcić to co w filmie jest teoretycznie głównym tematem istnieje tylko w momentach jazdy- czyli zasługa montażysty. Do końca w sumie nie wiadomo na czym polega ta historia? Chłopak który lubi słuchać dobrej muzyki ma talent do...